асистент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти,
психолог
Персональні веб–ресурси:
Бібліографія
(статті, монографії, навчальна література, тези конференцій та ін.)
2025 рік
- Козак М. Денверська модель раннього втручання: історичні витоки та теоретичні засади / М. Козак // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. – С. 178-181
- Пенцак В. Ігрова терапія як засіб розвитку мовлення дошкільників в інклюзивному освітньому середовищі / В. Пенцак ; наук. кер. М. Козак // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. – С. 302-305
- Сидорук А. Педагогіка партнерства як умова реалізації індивідуальної освітньої траєкторії молодших школярів з особливими освітніми потребами / А. Сидорук ; наук. кер. М. Козак // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. – С. 353-357
2024 рік
- Козак М. Особливості психічного розвитку дитини раннього віку / М. Козак, А. Сидорук // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІV Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – С. 138-143
